It seems you are in a different country than the one you selected. We recommend changing your country.

Vyhľadajte svoju objednávku

Kde nájdem číslo faktúry?

Kde nájdem kód zákazníka na faktúre?

Výmena a vrátenie tovaru online

Bola zvolená zlá veľkosť alebo Vám nevyhovuje farba? Jednoducho produkt vymeňte alebo vráťte. Stačí vybrať produkty z objednávky a vyplniť formulár.

Jednoducho a z pohodlia domova, nezaberie Vám to viac než 5 minút.

Jednoducho a z pohodlia domova, nezaberie Vám to viac než 5 minút.

Vrácení prostřednictvím Packeta

Vrácení prostřednictvím Packeta máte zadarmo.

Môžete si zvoliť výmenu za úplne iný produkt alebo len zmeniť veľkosť či farbu.

Môžete si zvoliť výmenu za úplne iný produkt alebo len zmeniť veľkosť či farbu.

Výmenu alebo vrátenie vybavíme v priemere do týždňa.

Výmenu alebo vrátenie vybavíme v priemere do týždňa.

Ako to celé funguje?

1
Vyhľadajte produkty z objednávky podľa čísla faktúry a svojho zákazníckeho kódu. Faktúru sme Vám zaslali na e-mail, ktorý bol uvedený v objednávke.
2
Označte produkty, ktoré chcete vymeniť alebo vrátiť.
3
V prípade výmeny si vyberte vhodnú farbu či veľkosť.
4
Zvoľte spôsob, ktorým k nám tovar dopravíte.Vrácení prostřednictvím Packeta máte zadarmo.
5
Vyplňte kontaktné údaje, na ktorých Vás máme kontaktovať ohľadom výmeny či vrátenia. Ak tovar vraciate, poprosíme Vás o zadanie čísla účtu, na ktorý Vám peniaze vrátime.
6
Tovar zabaľte a nezabudnite nám priložiť aj číslo faktúry, aby sme Vašu objednávku našli.
7
Vyhľadajte si podacie miesto Packeta.
8
Obsluhe nahláste kód 98141724 a nezabudnite si vziať potvrdenie o odovzdaní balíčka.

Jednoduchý výber nového tovaru

Môžete si zvoliť výmenu za úplne iný produkt alebo len zmeniť veľkosť či farbu.

Je to jednoduché

Vyhľadajte si podacie miesto Packeta. Obsluhe nahláste kód 98141724 a nezabudnite si vziať potvrdenie o odovzdaní balíčka.

Hotovo do pár minút

Vyplnenie formulára Vám nezaberie viac než pár minút.

Nový tovar obratom doma

Priemerne do piatich pracovných dní od obdržania Vašej zásielky odošleme nový tovar k Vám.

Najčastejšie otázky & odpovede

Vrátanie, výmena & reklamácia

Vo sledovaní objednávky otvor formulár „Vrátenie / výmena“ – pri každej položke vyber, čo chceš. Alebo rovno navštív stránke výmena a vrátenie tovaru. Balík pošlite k nám podľa inštrukcií vo formulári.

Na vrátenie máš 14 dní od prevzatia balíka. Postup aj adresu nájdeš vo formulári „Vrátenie / výmena“ na stránke výmena a vrátenie tovaru.

Na výmenu (iná veľkosť, varianta alebo iné produkty rovnakej či vyššej hodnoty) máš 30 dní od prevzatia balíka. Všetko nastavíš vo formulári „Vrátenie / výmena“ na stránke výmena a vrátenie tovaru.

Aktuálne možnosti a ceny nájdeš vždy priamo vo formulári „Vrátenie / výmena“ na stránke výmena a vrátenie tovaru.

Vyplň reklamačný formulár na stránka reklamácie (alebo v sledovaní objednávky kliknite „Reklamácia“). Pridaj fotku vady alebo chýbajúceho tovaru; ozveme sa s ďalším postupom.

Spodnú bielizeň si môžete vyskúšať výhradne cez vlastnú bielizeň alebo oblečenie. Z hygienických dôvodov nie je možné nosenú bielizeň vrátiť ani vymeniť. Tovar musí byť nenosený, nepoškodený, s originálnymi visačkami a hygienickými prvkami v nepoškodenom pôvodnom obale. V prípade nedodržania týchto podmienok si predávajúci vyhradzuje právo výmenu alebo vrátenie odmietnuť.

Stále tápate? Sme tu pre Vás!